Sveiki, aš esu Antanas Toliušis, Jūs tuo tarpu esate viename iš mano projektų, mano interneto namuose, o tiksliau puslapyje, kuriame rašau apie save. Mano sužadėtinė Indrė sako, kad negaliu papasakoti apie save, nes pats nelabai žinau ir taip as sutinku. Kartais sunkiai vienu sakiniu galiu įvardinti savo pagrindinį title ir tokius žmonės vadina visų galų meistrais, vistik po ilgų diskusijų su draugais išrutuliojau projektų valgytojo sąvoką. Man patinka valgyti įvairius projektus, susidūrus su naujais dalykais juos perprasti, įvaldyti ir taip įgauti dar daugiau patirties ateities projektams.
Šiek tiek apie mane
Pamatuojama Rinkodara
Iš tiesų man nepatinka žodis ekspertas, aš nuolatos mokausi ir vis atrandu naujų dalykų. Visdėlto esu pabaigęs Rinkodaros ir Globalaus verslo bakalaurą, puikiai suprantu fundamentą ir techninę mechaniką. Mano specializacija skaitmeninė rinkodara ir tai, ką galima išmatuoti, optimizuoti ir greitai gauti grįštamąjį ryšį. Beveik kasdien mano horizonte malasi Google Analytics, Facebook Ads Manager, ActiveCampaign, Mailchimp, Pardot, Hotjar ir kiti įrankiai.
Web kūrimas
Pamatuojama rinkodara dažnu atveju yra neįmanoma be Web sprendimų. Tad WordPress svetainės, Woocommerce diegimas ir kiti dažniausiai custom automatizuoti web sprendimai mano sritis
Salesforce aplikacijų kūrimas
Turint automatizuotą rinkodarą ir veikiančius web sprendimus, dažnai ateina CRM ir viso verslo procesų automatizacijai ir optimizavimui. Tam savo arsenale naudoju ir klientams diegiu – Salesforce. Naudojant Salesforce galima sujungti rinkodaros ir web ir įmonės back ofise dirbančių žmonių veiksmus į nuoseklią ir efektyvią visumą.